Over SVH

Zwemsportvereniging SVH is de waterpolo club van Rotterdam. Sinds 1926 is de vereniging actief in de Nederlandse waterpolo competities. SVH biedt haar leden een goede combinatie van plezier en sporten op hoog niveau. Ben jij geïnteresseerd in waterpolo bij SVH, stuur ons gerust een email (secretaris@svh-waterpolo.nl).

SVH heeft momenteel 17 teams. Er zijn 5 heren teams, 2 dames teams, en maar liefst 10 jeugdteams. SVH heeft veel jonge enthousiaste vrijwilligers die hard werken om verder te groeien. Heren 1 , Heren 2 en Dames 1 spelen in de Bondscompetitie. Met veel focus op de jeugd hoopt SVH de komende jaren te blijven groeien.

SVH biedt een leuke combinatie van sportiviteit en gezelligheid voor groot en klein. Waterpolo en plezier staan centraal! Kom snel een keertje kijken bij een training of neem contact met ons op!

Ons thuisbad is de Wilgenring te Rotterdam (Melanchtonweg 70, 3052 KV Rotterdam).

Verder wordt er nog getraind in het Zwemcentrum Rotterdam-Zuid (Annie M.G. Schmidtplein 8, 3083 NZ Rotterdam), Rotterdam-Noord (Van Maanenstraat 8, 3038 CZ Rotterdam) en Alexanderhof (Bramanteplein 2, 3066 BH Rotterdam).

60 ms